Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες

3.6 Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες
Διαθεματικές διδασκαλίες, συνεργασίες με άλλους εκπαιδευτικούς, αξιοποίηση των ΤΠΕ, κατα-
σκευή ιστοσελίδων κλπ.

  • Δέσμη Προγραμμάτων, Συνεργασιών και Δράσεων με κοινό Θέμα: Από τη Γη στη Σελήνη. Από
    την Φαντασία στην Πραγματικότητα.2020. http://gym-peir-zanneio.att.sch.gr/luna/index.php/el/aboutgr-
    el
  • Έτος Μαθηματικών 2019: ”Η Λωρίδα του Μέμπιους” https://blogs.sch.gr/gymzanne/2019/04/14/mobius/
  • 2018 Εορτασμός της ”ημέρας του π” στο Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο
    https://blogs.sch.gr/gymzanne/2018/04/24/piday/
  • Μαθητικός Διαγωνισμός με Θέμα: ”Το ομορφότερο σχήμα με τον βέλτιστο κώδικα ” στα πλαίσια
    της διδασκαλίας προγραμματισμού στο Γ/σιο με τη χρήση της γλώσσας Logo
    http://eclass.sch.gr/modules/document/file.php/G1618101/fractals%2011.pdf.
  • Το Λογιστικό Φύλλο ως εργαλείο στην υπηρεσία άλλων επιστημών Παραδείγματα εφαρμογής
    από τα σχολικά εγχειρίδια της Β’ Γυμνασίου: http://blogs.sch.gr/rigatos/?p=31
  • Προτεινόμενα Ειδικά Θέματα Εργασιών στην Logo : Ενότητα ((Η Γεωμετρία της Χελώνας)):
    http://eclass.sch.gr/modules/document/file.php/G1618101/Μεγάλες Δραστηριότητες/meg_drast_slides.pdf
  • Ιστοσελίδα-blog στο ΠΣΔ: Επιστήμη και Εκπαίδευση: http://blogs.sch.gr/rigatos/
  • Ιστοσελίδα του Ζαννείου Πειραματικού Γυμνασίου Πειραιά (blog): http://blogs.sch.gr/gymzanne/
  • Ιστοσελίδα του Ζαννείου Πειραματικού Γυμνασίου Πειραιά (παλαιά): http://gym-peir-zanneio.att.sch.gr
  • Η αξιοποίηση των λογαριασμών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των μαθητών στα πλαίσια του μα-
    θήματος «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ»: http://blogs.sch.gr/rigatos/?p=37
  • Δικτυακό Σκάκι στο Εργαστήριο Πληροφορικής του Γυμνασίου: http://blogs.sch.gr/rigatos/?p=58
  • Ψηφιακή Βιντεοσκόπηση και δημιουργία video cd της σχολικής παράστασης με θέμα το ((ʼξιον
    Εστί)) των Ελύτη, Θεοδωράκη στις 24/10/2002 στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά: https://blogs.sch.gr/gymzanne/2003/01/25/axionesti/
  • Δημιουργία του προγράμματος MCTest σε γλώσσα προγραμματισμού Visual Basic με το οποίο
    δημιουργούνται τεστ πολλαπλών επιλογών για αυτοαξιολόγηση. Χρησιμοποιήθηκε για τα διαγω-
    νίσματα τριμήνου στο Ζάννειο Πειραματικό Γ/σιο Πειραιά.
  • Δημιουργία slide cd για τη μουσική σχολική εκδήλωση «Οι Αποκριές του χθες Ανατολικά και
    Δυτικά του Αιγαίου» που πραγματοποιήθηκε στις 3/3/2003 στο Δημοτικό θέατρο του Πειραιά.
  • Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο ((Μετεωρολογική Εκπαίδευση-Καιρός, Κλίμα)):Οι
    μαθητές 2 τμημάτων της Γ’ Γ/σιου καταγράφουν τη Θερμοκρασία, την Ατμοσφαιρική Πίεση και
    τη Σχετική Υγρασία σε ημερήσια βάση στην περιοχή της κατοικίας τους και με την βοήθεια δι-
    κτύου Η/Υ με τη βοήθεια δικτύου υπολογιστών επεξεργάζονται και παρουσιάζουν τα δεδομένα
    (Σχ.Έτη 2006-2007, 2007-2008). http://blogs.sch.gr/gymzanne/?p=474
  • Κλιματικές Αλλαγές - Μετεωρολογική Εκπαίδευση - Καιρός. http://blogs.sch.gr/gymzanne/?p=471
  • Ιστολόγιο για θέματα Διαδικτύου και Νέων Τεχνολογιών http://www.rigatosnewtech.blogspot.gr/
  • Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων Διεπιστημονική προσέγγιση της Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολο-
    γίας (2012-2013) http://eclass.sch.gr/modules/document/document.php?course=G1618104
  • Δημιουργία audio cd για τη Θεατρική σχολική παράσταση ((Ερωτόκριτος)) που δώθηκε στις 9 και
    10 Μαΐου 2003 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου.
  • Hits: 78